3.2 - Sposobnosti in trening
3.2.2 - Sposobnosti
Na Howrse obstaja šest kategorij sposobnosti:
- vzdržljivost
- hitrost
- dresura
- galop
- kas
- preskakovanje
Maksimalni obseg sposobnosti, ki jih lahko konj v svojem življenju doseže v določenih aktivnostih, je že določen ob rojstvu, in sicer na podlagi pasme in prednikov. Zato se razlikujejo od konja do konja, tudi znotraj ene same pasme. Vendar pa nam logika pravi, da kasač nikoli ne more postati prvak v ravni dirki! Ker potencial konja ni neskončno raztegljiv, bo enkrat napočil trenutek, ko konj ne bo več napredoval. Od vas je odvisno, na kakšen način bo konj maksimalno razvil svoje sposobnosti!
Obstajajo trije glavni načini za razvoj sposobnosti vašega konja:
- ježe,
- trening,
- tekmovanja.
Bodite pozorni na zdravje vašega konja. Če ga trenirate, hodite na ježo ali z njim tekmujete in nima 100% zdravja, ne bo prejel maksimalnega števila točk za sposobnosti. Če konj ne bo imel maksimalnih sposobnosti, jih pozneje ne bo več mogel dobiti.
Obstajata še dva druga načina za izboljšanje sposobnosti:
- Igre, ko je žrebe staro med 8 in 16 meseci. Z igranjem iger z žrebetom lahko dobite do 60 točk sposobnosti.
- Naloge, ki se začnejo, ko je konj star 2 leti. Izgubite 30% energije. Povečanje sposobnosti je odvisno od kakovosti nalog v centru, kjer je vaš konj nastanjen. Naloge omogočajo konju ali poniju, da pridobi točke sposobnosti v dveh svojih sposobnosti z največjim potencialom. Upoštevajte, da se bodo sposobnosti, pridobljene z nalogami, prenehale povečevati, ko bo konj star 25 let!
Ko ste končali z razvijanjem sposobnosti svojega konja, se bo ta sposobnost prikazala z odebeljenimi črkami pri njegovem genetskem potencialu. Zaključek razvijanja pomeni dokončanje treninga in jež in osvojitev vseh možnih sposobnosti na tekmovanjih.
3.2.3 - Trening
Urjenje se začne pri 1 letu in 6 mesecih za ježe. Obstajata 2 vrsti jež: ježe v gozdu in ježe v gorah. Vsaka razvija določene sposobnosti:
- Ježa v gozdu razvija dresuro, galop in skok.
- Ježa v gorah razvija vzdržljivost, hitrost in kas.
Videli boste, kako se zvezdice v okviru Sposobnosti (na sredini strani vašega konja) postopoma zapolnjujejo. Upoštevajte, da je pridobivanje sposobnosti omejeno in da po določenem času vaš konj ne bo več pridobil ničesar z ježami.
Ko je vaš konj star 2 leti, se lahko začne uriti. Vsaka spretnost zahteva posebno urjenje. Vsako urjenje zahteva 3 ure. V času konjevega dne lahko združujete različne načine urjenja, toda vedno spremljajte njegovo raven energije in kateri čas je prikazan v njegovi zgodovini, da se bo lahko primerno spočil. Pomnite, morate ga poslati spat najkasneje ob 22:00 uri!
Ko je vaš konj star 5 let, lahko greste z njim na ježo po plaži. To je posebna ježa, med katero lahko spreminjate razporeditev konjevih sposobnosti, tako da jih prenesete z ene sposobnosti na drugo. Daljša je ježa, večji je prenos sposobnosti. Pozor, prenos je omejen in se sklada s 2.5% genetskega potenciala konja.
Ne pozabite, da če počutje vašega konja ni 100, ko gre jahat na plažo, bo prenos sposobnosti manj kot optimalen in bo izgubljen za vedno.
3.2.4 - Bonusi
Prikazani so v oknu na konjevi strani. Gre za točke, ki se dodajajo k sposobnostim. Ne zamenjajte jih s sposobnostmi. Prispevajo k razliki rezultatov tekmovalcev, vendar pa ne veljajo za minimum, ki je potreben za tekmovanja.
Navezujejo se lahko na:
- v konjeniškem centru, kjer je nastanjen konj glede na njegov ugled
- z različnimi predmeti, kupljenimi v trgovini, na črnem trgu ali najdenimi med dejavnostmi vašega konja
Prikazane so tudi z znakom +, ko pomaknete miško čez "Sposobnosti".