Pomoč za rejce

1 / Nekaj informacij o Howrse

> 1.1 – Čas za vašega konja

Dan konjalune

Konj ima svoj dan, ki pa ni enak našemu realnemu dnevu. Zgodovina poteka dneva se nahaja na levi strani vašega konja na levi strani. Za konja se dan prične ob 8. uri zjutraj, ko se zbudi. Za vsako dejanje, ki ga opravite s svojim konjem, preteče točno določen čas. Na primer obroki trajajo 30 minut.

Vaš konj mora iti spat pred polnočjo (po konjevem času). Takoj zatem konj ne more več opravljati dejanj. Edina izjema je žrebitev, ki se lahko zgodi kadarkoli. Če želite konja ohraniti v najboljši kondiciji, ga dajte spat pred 22. uro.

Ob koncu dneva morate dati svojega konja spat. Za to mora biti nastanjen v konjeniškem centru.

Žrebeta, ki so mlajša od 6 mesecev, je možno dati spat, tudi če niso nastanjena v konjeniškem centru.

Staranje

Ko daste konja spat, se bo samodejno postaral ob posodobitvi strani (04:00). Ko se zbudi, se začne nov dan. Vsakič ko se zbudijo, se konji v igri postarajo za dva meseca.

Če svojega konja niste dali spat, se tekom noči ne bo samodejno staral. To pomeni, da če ne igrate, se vaš konj ne bo staral. Če ga želite postarati, ne da bi čakali na naslednji dan, potrebujete točke za staranje. Nekaj jih boste včasih našli, ko se vaš konj prebudi(bo prikazano v njegovi zgodovini). Če ne, lahko kupite Točke staranja z boni.

Obstajata dva predmeta s Črnega trga, ki vam omogočata, da zaobidete pravila staranja.

  • Voda mladosti vam omogoči, da svojega konja postarate za en mesec po njegovem drugem rojstnem dnevu;
  • Morfejev objem vam omogoči, da svojega konja kadarkoli postarate tudi za 30 let.

Za razliko od točk za staranje morajo biti ti predmeti dodeljeni točno določenemu konju.

Po 25. rojstnem dnevu se vaš konj postara: njegovo zdravje in sposobnosti pešajo. Če zanj dobro poskrbite, lahko živi tudi do 35. leta. Če dobite Kamen modrosti, bo vaš konj postal nesmrten, njegove sposobnosti pa ne bodo nikoli pešale.

> 1.2 – Vreme in letni časi

meteo

Na Howrse letni časi trajajo en teden. Jesen se prične prvi dan v vsakem resničnem mesecu. Ker traja 1 teden, se zima prične 8. dan v mesecu, pomlad 15. dan in poletje 22. dan. Poletje traja do konca resničnega meseca, nato pa se krog letnih časov spet ponovi v naslednjem mesecu.

Letni časi v igri vplivajo na količino trave na travnikih. Na rodovitnih travnikih je spomladi in poleti veliko trave, pozimi pa postane pičla.

> 1.3 – Lestvice najboljših

Na vsaki strani lestvice najboljših lahko preveriš, na katerem mestu se nahajaš, in sicer na povezavi "Prikaži moje mesto na lestvici", ki se nahaja na vrhu strani.

Za oceno svojega dnevnega napredka uporabi rdeče ali zelene številke z znakom - ali +, ki se nahaja pred številko.

podium Skupna lestvica najboljših igralcev

Na tej strani najdete:

  • Skupna uvrstitev igralcev. Pozor, za namene uvrstitve šteje samo vaših 10000 konjev z največ sposobnostmi.
  • Lestvica igralcev, ki so osvojili največ trofej.
  • Lestvica najbogatejših igralcev
  • Lestvica glede na izkušenost
  • Lestvica glede na priljubljenost se izračuna na podlagi števila obiskov različnih igralcev prejšnji dan. Igralec, ki obišče profil več kot enkrat vsak dan, ne dvigne mesta te strani, upošteva se samo en obisk na dan.
Lestvica konjerejcev

Na tej strani si lahko ogledate:

  • lestvica za rejce z največ konji
  • lestvica za rejce, ki so v prejšnjem dnevu oskrbeli največ konj
  • lestvica za rejce, ki so v prejšnjem dnevu osvojili največ tekmovanj
  • lestvica za rejce, ki so v prejšnjem dnevu osvojili največ rozet
1. dne v mescu prejme božanskega konja Arion igralec, ki je v prejšnjem mescu osvojil največ rozet, če igralec tega konja še ni vzgojil sam. V nasprotnem primeru konja prejme naslednji igralec na lestvici. Lestvica konjev

Ker vsi konji nimajo enake sreče na tekmovanjih, jih razvrščamo tudi po njihovih sposobnostih, in sicer na podlagi vseh lastnosti ali posamezne sposobnosti, zaradi česar imamo po eno lestvico za vsako sposobnost.

Lestvice konjev lahko tudi filtrirate po pasmi in poiščete najboljšega konja za posamezno pasmo.

Na vsaki od teh lestvic si lahko ogledate tudi razvrstitev svojih konjev in spremljate njihov napredek.

Lestvica konjev po zmagah

Konji se razvrščajo po njihovih rezultatih na tekmovanjih. Obstaja splošna lestvica in posamezne uvrstitve za vsako vrsto tekmovanja (tekmovanja v kasu, galopu, dresuri, čez drn in strn ter v preskakovanju ovir).Konji, ki dosežejo najboljše sposobnosti, so očitno najboljši prvaki z izjemnimi sposobnostmi, vendar so pa to tudi konji, ki jih je do te točke pripeljal pameten način igranja.

Lestvica ustvarjanja

Na tej strani boste našli:

  • lestvico rejcev, ki imajo v lasti največ konj z Zlatim jabolkom;
  • lestvico rejcev, ki imajo v lasti največ konj z izgubljenim Zlatim jabolkom;
  • lestvica igralcev, ki predlagajo največ izdelkov;
  • lestvica igralcev, katerih izdelki so najpogosteje uporabljeni v igri.

> 1.4 – Trgovanje s predmeti

donobjet Predmeti s črnega trga

Iz zavihka menjava lahko podarjate predmete s črnega trga ali menjate predmete z drugimi igralci.

Vsak teden lahko ponudite ali sprejmete:

Od 10 do 30 dni izkušenosti 2 menjavi na teden
Več kot 30 dni izkušenosti 3 menjave na teden
S Pegazovim računom 6 menjav na teden
Če želite trgovati, morate upoštevati tudi naslednja pravila:
  • Vaša karma mora biti večja od 6.
  • tvoj elektronski naslov mora biti preverjen;
  • Če ste stari manj kot 13 let, morajo vaš račun odobriti starši.
  • ne morete trgovati z igralcem, ki ima isti elektronski naslov kot vi;
  • dovoljena je samo ena menjava z istim igralcem na teden.

Predmeti iz trgovine

Prijateljem lahko na teden date 3 predmete iz trgovine (jabolka, sedla ...). Če želite uporabljati to funkcijo, morate s prijatelji imeti več kot 10 dni izkušenosti.

Enemu prijatelju se v enem tednu sme podariti samo en predmet.

Obiščite strani prijateljev in jim podarite predmete iz trgovine!

> 1.5 – Varnost

cadenas

Za igranje pod najboljšimi pogoji se morate držati naslednjih pravil:

  • Nikoli ne izdajte svojega gesla,
  • ne registrirajte se na straneh, ki se pretvarjajo, da vam bodo dali bone, saj vam bodo lahko ukradli račun,
  • izberite geslo, ki ga je težko ugotoviti

> 1.6 - Skupna raba računa

amis

Svoji družini lahko dovolite dostop do svojega računa, da poskrbijo za vaše konje. To je zelo uporabno za obnavljanje vaše nastanitve, vaših pridelkov in stelje v boksih vašega konjeniškega centra, ko ste odsotni. Za to vam ni treba deliti svojega gesla, igralci, ki ste jim dovolili soupravljanje svojega računa, se bodo povezali z vašim prijavnim imenom in svojim lastnim geslom. Tako imajo omejen dostop do vašega računa. Lahko skrbijo za vaše konje, ne morejo pa izbrisati igre, vašega konjeniškega centra ali vaših kobilarn. Prav tako ne morejo prodati vaših konjev.

Opozorilo! Soupravljanja svojega računa ne smete zaupati nekomu, ki ga ne poznate. Vsaka neželena dejavnost v vašem računu s strani soupravitelja je vaša odgovornost.

> 1.7 – Boni

Boni so valuta v igri. Omogočajo vam dostop do boljših storitev in izdelkov, kot so tisti, ki jih lahko pridobite z ekvusi.

pass

Boni vam omogočajo:

Za pridobitev bonov:

  • obstaja več različnih plačilnih metod. Več o tem boste izvedeli na strani z boni.
  • po 30. dnevu na Howrse lahko osvojite do 1 bon vsakih 30 dni tako, da napolnite merilnik z dnevnimi dejanji med igranjem
  • bone lahko prejmete, če vaše konje date naprodaj v zameno za bone, ki jih igralci kupijo
  • bone lahko prejmete, če pošljete konje, ki so stari več kot 30 let, v Nebesa, in sicer na podlagi naslednjih pravil:
    • Prejmete 1 bon za vsakega konja, starejšega od 30 let, ki ga pošljete v nebesa, če ste ta mesec prejeli manj kot 10 bonov z uporabo tega sistema.
    • Imate možnost 1 proti 3, da dobite bon, če ste ta mesec že dobili med 10 in 29 bonov z uporabo tega sistema. Če bona ne dobite, boste namesto tega prejeli bonus predmet.
    • Nič ne prejmete, če ste z uporabo tega sistema ta mesec že dobili 30 bonov.

Da bi lahko dobili bon na enega izmed teh načinov, mora biti vaš e-poštni naslov potrjen ali pa morajo vaši starši preveriti vašo igro, če ste stari manj kot 13.

> 1.8 – Vaš račun

parchemin

Svoje osebne podatke lahko kadarkoli spremenite na strani Račun.

Upoštevajte tudi, da bodo zaradi varovanja podatkov vsi računi, ki so neaktivni več kot 180 dni, samodejno izbrisani.

2 / Poskrbite za svojega konja

> 2.1 – Nastanitev vašega konja

boks 1*

Po tem, ko konja odvadite od materinega mleka, ga hitro nastanite v konjeniškem centru, da ga lahko daste spat.

Kliknite na povezavo v zgornjem desnem kotu strani in izberite konjeniški center. Konjeniški center lahko izbirate na podlagi cene ali ugleda. Lahko tudi poiščete konjeniški center točno določenega igralca tako, da vpišete igralčevo ime.

Ko je konjeniški center izbran, morate izbrati trajanje nastanitve in to potrditi. Seveda vam ni treba nastaniti vseh konjev v istem konjeniškem centru. Centre lahko menjate, kakor pogosto želite.

Nastanitev lahko podaljšate s tipko na zgornji desni strani profila svojega konja. Direktor centra lahko sprejme ali zavrne vašo prošnjo. Možnost imate tudi nasloviti prošnjo direktorju centra glede rezervacije boksa v njegovi organizaciji.

Izbira centra

Konjeniški center, ki si ga izberete, bo vplival na:

ressourcelin
  • velikost boksa: večji je boks, več dobrega počutja prejme konj, ki tam prespi, ko se zbudi
  • kakovost uporabljene stelje: kobile bodo izgubile manj energije pri rojevanju, če je kakovost njihove stelje dobra
  • Denar, ki ga zaslužite z nalogami, ki jih opravi vaš konj: cena se samodejno izračuna glede na ugled nastanjenega konja (cena, prikazana na strani centra, je znesek, ki ga prejme lastnik konja, ki opravi nalogo).
  • ugled travnika: večji je ugled travnika, več krme lahko vaši konji pojedo brezplačno, ko se pasejo
  • če je na voljo hrana, kot je krma, oves, korenje ali krmne mešanice: potem je lahko daste nekaj svojim konjem, ne da bi jo morali vzeti iz svojega inventarja.
  • prisotnost opreme, ki nastanjenim konjem omogoča brezplačne ugodnosti, če imajo ustrezno specialnost
  • Lokacija konjeniškega centra: sposobnosti se povečajo dvakrat hitreje med ježami, če se lokacija konjeniškega centra ujema z vrsto ježe, na kateri je konj.
Preklic in vračilo denarja

Ne pozabite si ogledati podrobnosti o centru, v katerega želite namestiti svojega konja, da ne bo neprijetnih presenečenj, saj bivanja ni mogoče preklicati. Konj bo ostal tam toliko dni, za kolikor ste plačali. Obstaja samo ena izjema: ko igralec kupi konja, za katerega je bivanje že rezervirano, lahko v 7 dneh po nakupu prekliče to bivanje.

Znesek, ki je vnaprej izplačan za bivanje konja, ni vračljiv, razen če direktor centra uniči boks. V tem primeru se lastniku konja znesek povrne za število dni, ki jih konj ni preživel v boksu. Če prodate svojega konja, bo kupec prejel znesek, ki je bil plačan za nastanitev konja. V primeru smrti vašega konja se znesek ne povrne, saj direktor centra smrti ni mogel predvideti.

> 2.2 – Prehrana vašega konja

Žrebeta in žrebice

alimentation Žrebeta ostanejo s svojimi materami, dokler niso stara 6 mesecev.V tem času se hranijo izključno z materinim mlekom. Če konjeniški center, v katerem je nastanjena mati, ponuja korenje, ga lahko žrebe je brezplačno.

Odstavljena žrebeta lahko jejo samo krmo.Ko začnejo trenirati, jim lahko daste tudi oves. Poskrbite, da jedo pravilno: ne preveč in ne premalo.

Odrasel konj

Odrasli vprežni konj potrebuje krmo in oves.Količina hrane je odvisna od količine dela, ki ga opravi. Če hrana ni primerna, se konj zredi ali shujša, kar lahko poslabša zdravje.
Konj lahko določeno količino krme poje brezplačno; ta je odvisna od kakovosti travnikov v konjeniškem centru, v katerem je konj nastanjen. Odvisna je tudi od letnega časa: trava je manj bogata pozimi kot spomladi.
Nekateri konjeniški centri svojim nastanjenim konjem ponujajo krmo in oves.
To vam omogoča, da svojega konja hranite popolnoma brezplačno, če je nastanjen v takem konjeniškem centru.

Težave s telesno težo

Če je vaš konj predebel ali presuh, boste prejeli več opozoril. V takem primeru boste morali ukrepati. Če je presuh, mu boste morali dati kar se da veliko krme. Če pa je predebel, ga ne hranite.

Priboljški korenček

Svojega konja lahko razveselite s korenčkom. Korenček tudi obnovi nekaj energije. Konjeniški centri, ki jih gojijo, jih lahko brezplačno ponudijo svojim nastanjenim konjem. Poskrbite, da izberete pravi konjeniški center.

Drugi igralci lahko vašemu konju dajajo jabolka, s čimer mu izboljšajo počutje

Krma

Da pomagate ohranjati svojega konja v formi, lahko uporabite krmne mešanice, ki obnovijo:

  • 10% energije
  • 10% dobrega počutja
  • 5% zdravja

Samo konji, ki so starejši od 2 let. Poleg tega po 25 krmna mešanica konjem več ne obnovi zdravja.

Kot pri krmi, ovsu in korenju nekateri konjeniški centri brezplačno ponujajo krmne mešanice.

> 2.3 – Ohranjanje vašega konja v dobri kondiciji

Obstajajo tri merila, na podlagi katerih lahko ocenjujete telesno kondicijo svojega konja: energija, zdravje in počutje.

Vsakič ko konj izvede dejanje, to vpliva na eno ali več njegovih statistik. Pazljivo morate spremljati njegovo energijo. Če je vaš konj izčrpan, lahko umre.Idealno je, da ga daste v posteljo najpozneje ob 22.00 z vsaj 20% energije. Če ima vaš konj pod 20% energije, ne bo popolnoma okreval, in če je energija pod 5%, lahko celo umre.


Kako konju povrniti energijo?

  • s hranjenjem
  • z božanjem
  • tako, da mu daste krmno mešanico
  • da ga daste spat. Konj obnovi približno 5-krat toliko energije, kot je je imel, ko je odšel spat. Toda pomnite, da če daste konja spat, ko je njegova energija 0, bo umrl.
  • tako, da mu daste piti
  • dajte mu nekaj sladkorja, ki ga boste našli med opravljanjem dejavnosti
  • tako, da mu daste korenček

Kako konju povrniti dobro počutje?

  • s krtačenjem
  • tako, da mu daste krmno mešanico
  • tako, da mu daste piti
  • če mu drug igralec da jabolko

Za zaključek še to: s časom se njegovo zdravje naravno izboljšuje.

Težave s počutjem

etrille Ko se konj postara z manj kot 20% počutja, se njegovo zdravje zniža. Slabše je njegovo počutje, hitreje se niža zdravje. Da se izognete temu, ne pozabite vsak dan oskrbovati svojih konj in jih namestiti v konjeniški center.

Zdravstvene težave

Zdravje manj kot 25 let starega konja se poslabša, ko:

  • je konj predebel ali presuh;
  • za konja ne skrbite dovolj dobro;
  • energija konja pade pod 20%;
  • konja prejšnji dan niste skrtačili.

Po 25. letu starosti se zdravje konjev in ponijev, ki nimajo Kamna modrosti, postopoma poslabša, odvisno od starosti konja.

> 2.4 – Trgovina

boutiqueeleveur

Tukaj najdete vse, kar potrebujete za nego svojega konja. Različni oddelki prodajajo:

  • hrana in priboljški, s katerimi razveselite vašega konja
  • oprema za sodelovanje na tekmovanjih
  • bonusi za povečanje konjeve zmogljivosti

Cena določenih predmetov se spreminja glede na njihov nakup in prodajo s strani drugih igralcev.

Na tej strani, spodaj desno, lahko vidite predmete, ki jih imate v svojem inventarju, in načrtujete obnovo svojih zalog. Če je treba, lahko te predmete prodate v trgovini. Trgovina jih bo kupila za manj kot nakupno ceno. Prav tako lahko prodate iztrebke, ki so jih proizvedli vaši konji. Če želite nekaj prodati trgovini, kliknite "Prodaj predmete" na strani trgovine.

Zapomnite si, da lahko prodate samo tisto, kar je v vaši zbirki predmetov.

> 2.5 – Črni trg

marchenoir

Črni trg je zelo neobičajen kraj. Bodite pozorni, ko boste tam, saj vas moč predmetov, ki se tam nahajajo, lahko čisto prevzame.

Predmete na črnem trgu lahko kupujete z boni.

Teh predmetov mladič ne more podedovati od staršev. Niso prenosljivi z enega konja na drugega in ne da se jih obdržati, kadar konj umre.

3 / Pripravite svojega konja za tekmovanja

> 3.1 - Vprega vašega konja in izbira njegove posebnosti

Opozorilo! Western tekmovanja še niso aktivirana v tej različici. Prosimo, da ne upoštevate razdelkov pomoči, ki so namenjeni specializaciji in western tekmovanjem.

Posebnostspecialisationclassique

Da bi lahko vaš konj tekmoval v starosti 3 leta, morate izbrati, kateri jahalni slog bo njegova posebnost. Vrste tekmovanj, na katerih bo lahko nastopil vaš konj, bodo odvisne od njegove posebnosti.

Konji, ki se specializirajo v klasičnem jahanju, lahko nastopijo na hitrostnih dirkah in tekmovanjih „čez drn in strn“, preskakovanju ovir in dresuri.

Konji, ki se specializirajo v western jahanju, lahko nastopijo na dirkah v jahanju okrog sodov, tekmovanjih v disciplinah cutting, reining, western pleasure in trail class.

Za izbiro posebnosti svojega konja izberite njegovo vrsto jahanja v razdelku Tekmovanja.

Posebnost svojega konja lahko spreminjate dokler ne dopolni starosti 5 let.

Opremaklasično sedlo 3***

Ko je vaš konj specializiran, morate kupiti podsedelno odejo, sedlo in uzdo, ki ustrezajo njegovi specialnosti. Te predmete lahko najdete v rejčevi trgovini. Na voljo je več oblik in ravni kakovosti.

Nekateri konjeniški centri dajo vašemu konju brezplačno na voljo različne vrste opreme.

Da bi vaš konj postal učinkovitejši na tekmovanjih, ga lahko opremite tudi z naušniki in bandažami polo.

Te predmete lahko daste svojemu konju na strani konja.

Ta oprema se nikoli ne obrabi. Ne morete je odstraniti, lahko jo le nadomestite.

Če nadomestite opremo svojega konja, bo stara oprema uničena.

> 3.2 – Sposobnosti in trening

Sposobnosti

Na Howrse obstaja šest kategorij sposobnosti:

entrainer
  • Vzdržljivost
  • Hitrost
  • Dresura
  • Galop
  • Kas
  • Preskakovanje

Maksimalni obseg sposobnosti, ki jih lahko konj v svojem življenju doseže v določenih aktivnostih, je že določen ob rojstvu, in sicer na podlagi pasme in prednikov. Zato se razlikujejo od konja do konja, tudi znotraj ene same pasme. Vendar pa nam logika pravi, da kasač nikoli ne more postati prvak v ravni dirki! Ker potencial konja ni neskončno raztegljiv, bo enkrat napočil trenutek, ko konj ne bo več napredoval. Od vas je odvisno, na kakšen način bo konj maksimalno razvil svoje sposobnosti!

Obstajajo 3 glavni načini, kako izboljšati konjeve sposobnosti:

  • jahanje
  • trening
  • tekmovanja

Bodite pozorni na zdravje vašega konja. Če ga trenirate, hodite na ježo ali z njim tekmujete in nima 100% zdravja, ne bo prejel maksimalnega števila točk za sposobnosti. Če konj ne bo imel maksimalnih sposobnosti, jih pozneje ne bo več mogel dobiti.

Obstajata še dva načina za izboljšanje spretnosti:

  • Igranje iger, ko je žrebe staro 8 do 16 mesecev; na ta način je mogoče pridobiti do 60 točk spretnosti.
  • Opravljanje nalog, ki postanejo na voljo, ko konj doseže starost 2 let; naloge porabijo 30% energije. Napredovanje spretnosti je odvisno od kakovosti nalog, ki jih ponuja konjeniški center, v katerem je konj nastanjen. Naloge dodajo točke spretnosti v konjevih ali ponijevih 2 najvišjih potencialnih spretnostih. Pomnite, povečanje spretnosti z nalogami se preneha, ko je konj star 25 let!

Ko ste končali z razvijanjem sposobnosti svojega konja, se bo ta sposobnost prikazala z odebeljenimi črkami pri njegovem genetskem potencialu. Zaključek razvijanja pomeni dokončanje treninga in jež in osvojitev vseh možnih sposobnosti na tekmovanjih.

Trening balader

Urjenje se začne pri 1 letu in 6 mesecih za ježe. Obstajata 2 vrsti jež: ježe v gozdu in ježe v gorah. Vsaka razvija določene sposobnosti:

  • Ježa v gozdu razvija dresuro, galop in skok.
  • Ježa v gorah razvija vzdržljivost, hitrost in kas.

Videli boste, kako se zvezdice v okviru Sposobnosti (na sredini strani vašega konja) postopoma zapolnjujejo. Upoštevajte, da je pridobivanje sposobnosti omejeno in da po določenem času vaš konj ne bo več pridobil ničesar z ježami.

Ko je vaš konj star 2 leti, se lahko začne uriti. Vsaka spretnost zahteva posebno urjenje. Vsako urjenje zahteva 3 ure. V času konjevega dne lahko združujete različne načine urjenja, toda vedno spremljajte njegovo raven energije in kateri čas je prikazan v njegovi zgodovini, da se bo lahko primerno spočil. Pomnite, morate ga poslati spat najkasneje ob 22:00 uri!

Ko je vaš konj star 5 let, lahko greste z njim na ježo po plaži. To je posebna ježa, med katero lahko spreminjate razporeditev konjevih sposobnosti, tako da jih prenesete z ene sposobnosti na drugo. Daljša je ježa, večji je prenos sposobnosti. Pozor, prenos je omejen in se sklada s 2.5% genetskega potenciala konja.

Ne pozabite, da če počutje vašega konja ni 100, ko gre jahat na plažo, bo prenos sposobnosti manj kot optimalen in bo izgubljen za vedno.

Bonusi pot-graisse

Prikazani so v oknu na konjevi strani. Gre za točke, ki se dodajajo k sposobnostim. Ne zamenjajte jih s sposobnostmi. Prispevajo k razliki rezultatov tekmovalcev, vendar pa ne veljajo za minimum, ki je potreben za tekmovanja.

Navezujejo se lahko na:

  • v centru, kjer je bil konj nastanjen v skladu z ugledom
  • z različnimi predmeti, ki jih kupite v trgovini, na črnem trgu ali jih najdete med dejavnostmi, ki jih opravlja vaš konj

Prikazane so tudi z znakom +, ko pomaknete miško čez "Sposobnosti".

> 3.3 – Tekmovanje

competition

Opozorilo! Western tekmovanja še niso aktivirana v tej različici. Prosimo, da ne upoštevate razdelkov pomoči, ki so namenjeni specializaciji in western tekmovanjem.


Ko je vaš konj star 3 leta, se lahko začnejo tekmovanja! Da bo vaš konj lahko tekmoval, ga morate specializirati za eno vrsto tekmovanj in ga opremiti s podsedelno odejo, sedlom in uzdo, ki ustrezajo njegovi specializaciji.

Tekmovanja vam bodo omogočila, da zaslužite denar v skladu s svojim uspehom, pa tudi da izboljšate sposobnosti svojih konjev. Ker zmogljivosti vaših konj niso neomejene, se njihove spretnosti na neki točki s tekmovanji več ne bodo izboljševale.

Ne glede na disciplino ima vsako tekmovanje stopnjo težavnosti določeno znotraj odstotkovnega razpona za sposobnost, vsak center pa določi stopnje svojih tekmovanj.

Za določene vrste tekmovanja lahko uporabite filtre, da izberete razdaljo.

Na tekmovanje ne morete prijaviti več kot 2 konja iz vaših hlevov.

Na strani profila vsakega konja boste med drugimi informacijami našli tudi povzetek konjevih zmag in rezultatov na tekmovanjih.

Tekmovanja v klasičnem jahanju

Tekmovanja v klasičnem jahanju so za konje, ki se specializirajo v klasičnem jahanju in imajo klasično uzdo in sedlo. Obstajajo 4 vrste tekmovanj:

  • Hitrostne dirke v galopu in kasu so omejene glede na stopnjo spretnosti v galopu za galopske dirke in stopnjo spretnosti v kasu za kasaške dirke. Konji potrebujejo tudi dobre spretnosti v hitrosti in dresuri, če želite, da postanejo prvaki.
  • Kros je fizično zelo naporna disciplina, ki zahteva visoko vzdržljivost, dobre sposobnosti preskakovanja in dobro poslušnost. Prijave so omejene glede na sposobnosti v vzdržljivosti.
  • Preskakovanje zahteva izjemne skakalne sposobnosti in dobro prilagodljivost. Ker se v dirkah meri čas, mora konj pri preskakovanju tudi hitro premagati ovire. Prijava je omejena glede na sposobnosti preskakovanja. Na tekmovanju v preskakovanju lahko konji storijo napake, pri čemer vsaka doda 1 sekundo k njihovemu končnemu času.
  • Tekmovanja v dresuri se osredotočajo na ritem konjevega koraka, tj. galop ali kas, toda še pomembneje na spretnosti v dresuri. Občasno se lahko konj izredno izkaže, kar zviša njegov rezultat in vam prinese bonus 100 ekvusov.

Tekmovanja v western jahanju

Tekmovanja v western jahanju so za konje, ki se specializirajo v western jahanju in imajo western uzdo in sedlo. Obstaja 5 vrst tekmovanj:

  • Dirka okrog sodov je dirka na čas, ki zahteva spretnosti v hitrosti, vzdržljivosti in galopu. Cilj je cikcakati okrog 3 sodov kar se da hitro, ne da bi jih podrli. Prijava za tekmovanje je omejena glede na hitrost.
  • Cutting zahteva vzdržljivost in hitrost, da ohranite nadzor nad teletom. Zahteva visoko raven dresure. Prijava za tekmovanje je omejena glede na stopnjo vzdržljivosti.
  • Reining je dresurna disciplina, ki poteka v galopu. Zahtevana je tudi dobra vzdržljivost. Prijava za tekmovanje je omejena glede na stopnjo galopa.
  • Western pleasure je disciplina, ki zahteva odlične kasaške sposobnosti, ob tem pa tudi poslušnost in vzdržljivost. Prijava je omejena glede na raven kasa. Konji lahko storijo napake, pri čemer vsaka doda 1 sekundo k njihovemu končnemu času.
  • Disciplina trail class ustreza dresurnem tekmovanju v klasičnem jahanju. Konj v disciplini trail class potrebuje odlične dresurne sposobnosti, ob tem pa tudi dobre kasaške sposobnosti in sposobnosti preskakovanja. Prijava je omejena glede na stopnjo dresure.

Počutje

Upoštevajte, da lahko konj po 60 dneh izkušenosti v igri izgubi nekaj dobrega počutja, če na tekmovanju ne doseže prvega mesta. Toda brez skrbi, njegovo počutje lahko hitro spet izboljšate z nekaj počitka in kakšnim priboljškom!

Bonusi cure-pied

Svojim konjem lahko podelite bonuse, da jim pomagate k boljšemu nastopu na tekmovanjih. Določene bonuse lahko najdete, ko s konjem opravljate naloge (kot na primer klin za kopita ali glavnik). Druge bonuse lahko kupite ob obisku v trgovini ali na Črnem trgu. Pri izračunu izidov tekmovanj se bonusi dodajo neposredno spretnostim in imajo vpliv na končni izid.

Novi igralci, ki začnejo igro, prejmejo poseben bonus. Ne bodite presenečeni, če se zdi, da nekateri konji delujejo izjemno, prejeli so majhno pomoč, da lahko dobro začnejo igro.

Tekmovanja za konje novince

Nekatera tekmovanja so odprta samo za konje novince. Konji novinci so konji, ki imajo manj kot 20 zmag in ki nimajo nobenih sposobnosti nad 300. Ta številka se ponovno izračuna vsak večer.

> 3.4 – Rozete

Rozete so nagrade, ki jih osvojite, ko zmagate na tekmovanju s prestižem v vrednosti 75% ali več. Ko eden vaših konjev osvoji rozeto, za to tekmovanje dobite dvakrat več ekvusov. Vendar iste rozete ne morete osvojiti večkrat z istim konjem.

Trofeje

Čim več trofej prejmete, tem več trofej boste imeli v vaši zbirki.

> 3.5 - Grand Prix

Opozorilo! Western tekmovanja še niso aktivirana v tej različici. Prosimo, da ne upoštevate razdelkov pomoči, ki so namenjeni specializaciji in western tekmovanjem.


trophee

Velika nagrada je prvenstvo, ki poteka en teden. Sestavlja ga skupno 5 dirk, ena dirka na dan. Obstajata 2 različni Veliki nagradi: klasično jahanje in western jahanje.

Ponedeljek Torek Sreda Četrtek Petek
Velika nagrada v klasičnem jahanju Dirka „čez drn in strn“ Kas Preskakovanje ovir Dresura Galop
Velika nagrada v western jahanju Cutting Western pleasure Reining Trail class Dirka okrog sodov

Vsak dogodek traja 10 ur in vzame 99% energije. Na vsak dogodek igralec lahko prijavi dva konja.

Vsak dan se ustvari lestvica in podelijo se posebne nagrade:

  • Za zmagovalca: 4 boni
  • Za drugega igralca: 2 bona
  • Za tretjega igralca: 1 bon
  • Za četrtega igralca: 1 x Zakovice
  • Za petega igralca: 1 x Delček oblaka
  • Za prvih 100 igralcev: 1000 ekvusov
  • Za vse sodelujoče: 500 ekvusov

Ob koncu petih dogodkov, v soboto, se objavi tedenska lestvica Grand Prixa: upoštevajo se le najboljši nastopi na vsakem dogodku. Za uvrstitev na lestvico morate sodelovati na vseh petih dogodkih v tednu.

V nedeljo ni nobenih dogodkov, to je dan počitka za konje.

Glede na lestvico tedenskega Grand Prixa:

  • Najboljših 10 prejme nagrado na njihovi predstavni strani.
  • Najboljših 100 prejme 7-dnevni dostop do vodnjaka. Vodnjak nadomešča napajalni sod in potroji počutje in energijo.

Za prijavo na veliko nagrado si morate pridobiti dostop tako, da odprete rog dobrin. Dostop si morate pridobiti le enkrat, da lahko sodelujete vsak teden.

Na voljo so posebni bonusi za Veliko nagrado, ki vam na primer omogočajo, da zmanjšate energijo, ki jo konj porabi ob registraciji, da svojim tekmujočim konjem podelite bonuse in da registrirate štiri konje za vsak dogodek namesto dveh. Te bonuse boste našli v rogovih dobrin.

Upoštevajte, da je udeležba konja na veliki nagradi preklicana, če ga posodite ali prodate.

4 / Razvijte genski potencial svojega konja

> 4.1 – Razmnoževanje

Oploditevreproduction

Konji dosežejo spolno zrelost pri dveh letih in pol in so plodni do konca življenja.

Lastnikom žrebcev je prepuščeno, da ponudijo oploditev ali jo predlagajo določeni kobili. Prav tako morajo določiti ceno oploditve (med 500 in 7500 ekvusi). Lastniki kobil lahko iščejo najboljše žrebce z brskanjem po ponudbah ali z odgovarjanjem na posamezne ponudbe.

Ko daste svojo kobilo oploditi, motate plačati veterinarjev honorar, ki je enak 1% vaših rezerv ekvusov in se znesek zaokroži na naslednjo stotino, pri čemer je najmanjši znesek 100 ekvusov in največji 2500 ekvusov.

Obstaja možnost križanja. Zato je vsako žrebe edinstveno: podedovalo bo lastnosti svojih staršev in njihovih prednikov. Vam je prepuščeno, da izberete pravo križanje, ki bo dalo prvake, ali da ustvarite kmetije za rejo, ki se osredotočajo eno izmed disciplin.

Ker so določeni žrebci zelo iskani, se lahko z njihovimi lastniki dogovorite, tako da za vas rezervirajo oploditev. Rejci pogosto na svoji strani navedejo svojo ceno in pogoje.

Če želite eno izmed svojih kobil oploditi z enim izmed svojih žrebcev, si morate rezervirati ponudbo.

Brejost

brejost traja 12 mesecev. Od 8. meseca naprej lahko za 50 ekvusov naročite ultrazvok, da vnaprej izveste spol, pasmo in dlako žrebička. Ko kobila doseže to fazo, lahko opravlja samo naloge.V 12. mesecu brejosti morate poklicati veterinarja in poskrbeti, da je vaša kobila nastanjena v konjeniškem centru. Če ne pokličete veterinarja, boste izgubili žrebe.

Ko se žrebe rodi, ga lahko poimenujete in začnete skrbeti zanj. Ko se v starosti 6 mesecev loči od svoje matere, ga boste morali nastaniti v konjeniškem centru.

Kotitev je edino dejanje, ki se lahko odvije po polnoči v konjevi zgodovini.

Pomnite, da ni nujno koristno, na primer, oploditi kobilo, ki je odlična v dresuri, s konjem, ki se odlikuje po hitrosti. Potomec ne bo nujno boljši v vsaki izmed teh lastnosti. Zato je bolje dajati prednost oploditvi med bližjimi pasmami.

Kotitev je za kobilo naporna izkušnja. Med rojstvom zadnjega žrebeta in naslednjo oploditvijo mora biti razmak vsaj 10 mesecev.

Kastracija

Svoje samce v starosti med 2 letoma in pol in 6 leti lahko kastrirate. Vaš konj bo postal skopljenec. Ne bo se več mogel razmnoževati, a osvojil bo bonus (vzdržljivost: +8, hitrost: +8, dresura: +4). Kastracija konja traja vsaj dve uri.

Pomnite, da skopljencu ne morete dati Zevsove strele in da je kastracija nepovratna.

Žrebe

Kotitev je potekala gladko, žrebe je rojeno. Njegovo pasmo določa večinska pasma njegovih prednikov, če ti niso čistokrvni. Njegova dlaka je naključno izbrana med dlako, ki jo dovoljuje dlaka pasme.

Zmogljivosti vašega žrebeta so odvisne od genskih značilnosti njegovih staršev, pa tudi od stopnje treninga in tekmovalnih dosežkov.

Žrebeta, ki jih proizvedete, ostanejo v istem boksu s svojo materjo, dokler niso stara 6 mesecev. V tem času jih ni treba nastaniti in hranijo se izključno z mlekom svoje matere.

Samorogi cornedelicorne

Samorogi so zelo redki in se razmnožujejo podobno kot običajni konji.

Mladiči samorogi se rodijo samo, če kobilo samoroga oplodi žrebec samorog ob natančen čas, za katerega se odloči vsak rejec. Toda pazite, edini čas, ki šteje, je tisti, ki je prikazan v zgornjem desnem kotu vašega zaslona, ne čas, ki je prikazan v zgodovini vašega konja. Oba izmed staršev morata biti iste pasme. Ob tem ne pozabite, da ko izpolnite te pogoje, imate še vedno možnost samo 1 proti 5, da se skoti mladič samorog.

Čas oploditve svojih samorogov lahko spremenite enkrat vsakih 30 dni. Če želite to storiti, pojdite na stran Moj račun. Včasih se na igri izvajajo načrtovana vzdrževalna dela. Če se to zgodi v vašem izbranem času, ne boste prejeli odškodnine.

Ne pozabite, samoroga lahko oplodite samo vsaj 10 resničnih ur po njegovem spočetju ali po njegovi predhodni oploditvi.

Osli

Osli se lahko razmnožujejo samo trikrat v svojem življenju in samo z drugim oslom. To je edina živalska vrsta, katere genski potencial se z vsako generacijo zniža.
Ko je v prodajo dan osel, se vse oploditve, ki jih je ponudil in jih še ni sprejela samica, prekličejo.

Vprežni konji

Vprežni konji se lahko razmnožujejo samo 3-krat v življenju in zgolj z drugimi vprežnimi konji.

Ko daste samca vprežnega konja v prodajo, se prekličejo oploditve v teku, ki jih kobila še ni sprejela.

> 4.2 – Genetika

Genski potencial genetique

Genski potencial konja se izračuna na podlagi genskega potenciala in BLUP (najboljše linearne nepristranske napovedi) njegovih staršev.

Ko se žrebe skoti, se njegov genetski potencial ne more dalje razvijati

Prirojene spretnosti in napredovanje spretnosti zaradi igranja in opravljanja nalog niso vključeni v genetskem potencialu. To pomeni, da konjeve spretnosti lahko presežejo vrednosti, ki so navedene v njegovem genetskem potencialu.

Zvezde, podeljene za odličnost

Nagrada za odličnost je zelena zvezda, ki jo najdete pod genetskim potencialom konja. Je znak za to, da konj za določeno sposobnost izkazuje odličnost. Pojavi se redko, saj pomeni vrhunec trdega dela konjerejca na treningih in premišljene izbire konjev za razmnoževanje. Prejmejo jo izjemni konji!

Za pridobitev zvezde odličnosti mora konj za dano sposobnost doseči 100% genetskega potenciala. Lahko dobite tudi dodatno zvezdo sposobnosti za vsakih 10% dodatnega genetskega potenciala v tej sposobnosti.

Zvezde odličnosti se podeljujejo samo ob rojstvu žrebeta, ker se genetski potencial konja ne spreminja več potem, ko se skoti.

Prirojene sposobnosti

To so sposobnosti, ki jih ima konj vse od rojstva. Ni nujno, da ima vsako žrebe prirojene sposobnosti. Te so odvisne od staršev žrebeta, njihovega genskega potenciala in njihovega BLUP. Tako se lahko, na primer, žrebe rodi z vzdržljivostjo v višini 10%.

Žrebe se ne more roditi z negativnimi sposobnostmi. Če je povprečen BLUP njegovih staršev pod 0, žrebe nima nobenih prirojenih sposobnosti.

Te prirojene sposobnosti so določene ob rojstvu. Dodajo se genskemu potencialu.

Pomnite, da so prirojene sposobnosti združene s sposobnostmi, zato je mogoče preseči vrednosti, navedene v genskem potencialu. Ta dejanska vrednost šteje za minimalne zahteve glede sposobnosti za tekmovanja.

BLUP

Vrednost BLUP je genetski kazalec. Igra vlogo pri razmnoževanju, saj BLUP-vrednosti staršev vplivata na genetski potencial in sposobnosti ob rojstvu.

Izračuna se na podlagi:

  • stopnje urjenja (jahanje, treningi in tekmovanja), ki jih je konj dosegel v svojih 3 najboljših spretnostih.
  • števila tekmovanj, na katerih je konj zmagal, idealno najmanj 20.
  • njegove starosti, BLUP lahko doseže 100 šele, ko je konj star vsaj 10 let.

Na osnovi teh parametrov bo vrednost BLUP vedno nekje med –100 in +100, pri čemer je –100 najmanjša vrednost, +100 pa najvišja vrednost, ki jo lahko konj doseže.

Višja kot je povprečna BLUP-vrednost staršev, večje so možnosti, da bo žrebe imelo visok genski potencial in prirojene sposobnosti.

Če je povprečna BLUP-vrednost staršev pod 0, žrebe ne bo imeli prirojenih sposobnosti.

Da bi dobili najboljše možne žrebičke, je kot partnerje za oploditev priporočljivo izbrati konje z visoko ali vsaj pozitivno vrednostjo BLUP, tj. konje, ki so dobro izurjeni in so se dobro odrezali na tekmovanjih.

5 / Ustvarjanje kariere na Howrse

> 5.1 – Zaslužek

Kateri so različni načini služenja denarja?

  • Naloge: vaš konj prejme določen znesek glede na vaš konjeniški center.
  • argent
  • tekmovanja, na katerih sodeluje vaš konj
  • ponudbe za parjenje, če imate v lasti žrebca
  • prodaja konja iz vaših hlevov
  • prodaja iztrebkov, ki jih proizvedejo vaši konji
  • prodaja izdelkov iz vašega inventarja trgovini
  • predmeti, zamenjani na črnem trgu
  • uporaba bonov za polnjenje rezerve

> 5.2 – Vaša kobilarna

Kobilarne

Kobilarne vam omogočajo, da prerazporedite konje, ki vam pripadajo, ne glede na to, kdo so njihovi rejci.

Vzrejne farme lahko shranite v skupinah po 60 dni izkušenosti, z največ 5 vzrejnimi farmami.

annuaire

Z naročnino na Pegazov račun lahko registrirate do 50 vzrejnih farm. Poleg tega lahko prerazporedite vse te vzrejne farme v 5 kategorij, vsako z lastno barvo, da jih lahko lažje najdete.

Dodatki k imenu

Vsaka kmetija za rejo si lahko ustvari ime in zgradi svoj ugled na konjih, ki jih vzredi. Registrirate lahko pripis k imenu in ga dodate imenu konj, ki ste jih vzredili. Tega pripisa prihodnji lastniki konj, ki so bili vzrejeni na vaši kmetiji za rejo, ne bodo mogli odstraniti. Pripisa ne morete dodati imenu konja, ki ni bil rojen na vaši kmetiji za rejo.

Potrebujete vsaj 30 dni izkušenosti, da rezervirate pripono. Nato lahko ustvarite eno pripono za vsakih 30 dni izkušenosti. Pripone lahko odklenete tudi z registracijo za Pegazov račun. Klik na pripono bo prikazal seznam vseh konjev, ki jo imajo.

Imate lahko več pripon in jih dodelite na primer glede na pasme, ki jih uporabljate, ali da razlikujete rodovnike znotraj določene kobilarne, ki se osredotoča na določeno pasmo.

Pasme in modra zvezda

Na Howrse je veliko različnih pasem, tako za konje kot ponije. Čistokrvne konje lahko ločite od mešanih pasem preko zavihka Genetika na konjevem listu. Poleg tega imajo čistokrvni konji na straneh s prodajami in oploditvami modro zvezdico.

Omejitve za oploditve

Ko skrbite za konje, lahko najdete točke za staranje ali bonuse (bič, sod maščobe ...) in osvojite ekvuse (na primer z nalogami ali tekmovanji). Ko poskrbite za več kot 1000 konjev v enem samem dnevu, te ugodnosti več niso na voljo. Ponovno so na voljo naslednji dan.

> 5.3 – Izmenjava konjev

Ne glede na uporabljeni način je najnižja prodajna cena za konja ali ponija 500 ekvusov. Konja, ki ste ga prodali, 10 dni po prodaji ne morete kupiti nazaj. Obstaja še en način prodaje, vendar ta ne poteka med igralci: Varno zavetišče.

encheres

V trenutki, ko svojega konja daste v prodajo, zanj več ne morete skrbeti. Proces se samodejno ustavi in konj se neha starati. Ko ga nekdo kupi, se bo spet začel starati kot običajno. Upoštevajte, da se bo konj, ko je dan v prodajo, nehal starati, četudi je prodajalec še tisti dan skrbel zanj.

Dražbe

Konja lahko prodate na dražbi, če ste končali učna navodila za Zlato jabolko in je vaša karma več kot 4.

Ko želite konja prodati na dražbi, lahko izberete začetno ceno. Kupci bodo dajali ponudbe za vašo ceno in konj bo ob koncu načrtovane prodaje (3 dni) prenesen na igralca, ki je ponudil največ.

Med dražbo je denar neposredno nakazan od najvišjega ponudnika. Vsem igralcem, ki so predhodno višali ponudbe, se nato povrne denar. Če po 3 dneh nihče ne da ponudbe, prodajalec obdrži konja.

Dražba se lahko prekliče, če nihče še ni dal ponudbe.

Igralci s Pegazovim računom lahko začnejo dražbe za bone.
Neposredne prodaje

Samo igralci z vsaj 30 dnevi izkušenosti, 2 živima konjema in karmo nad 4 lahko dostopajo do neposrednih prodaj.

Neposredne prodaje so način za prodajo konja hitreje kot na dražbi. Vi izberete prodajno ceno svojega konja. Če rejca zanima, ga lahko kupi in denar od prodaje je takoj nakazan vam.

Neposredno prodajo lahko prekličete, preden se konča, če nihče še ni kupil vašega konja. Zadevni konj se bo samodejno vrnil na vašo kmetijo za rejo 30 dni po začetku prodaje.

Rezervirane prodaje

Prodajo je mogoče tudi rezervirati za določenega rejca. Če izberete to možnost, bo konja lahko kupil samo igralec, ki ste ga predhodno izbrali.

Varno zavetišče havrepaix

To je zavetišče za konje. Konji in poniji, ki bivajo tu, lahko uživajo daleč od nemirnega sveta tekmovanj.
Tukaj lahko prodate:

  • svoje konje za 400 Ekvus
  • svoje konje samoroge in nesamoroge, rojene staršem samorogom, za 2 000 Ekvus

Prodaja konja temu zavetišču ni kot prodaja konja igralcu. Ko se prodaja zaključi, svojega konja ne morete kupiti nazaj, in prodajna cena je fiksna.

> 5.4 – Ekipe

Lahko se združite z drugimi igralci in sodelujete, da izboljšate pasmo. Pridružite se lahko največ 2 ekipama

Ekipo sestavlja en ustanovitelj in več rednih igralcev. Število razpoložljivih mest v ekipi je odvisno od števila VIP-igralcev v njej, s 4 mesti na VIP-člana. Ekipa ima lahko največ 20 igralcev, tudi če je v njej več kot 5 VIP igralcev.

Da bi se pridružili ekipi, lahko:

  • Najdite svojo ekipo, če ste VIP
  • sprejmete vabilo ekipe

Vsaka ekipa ima javno stran, ki jo je mogoče prilagoditi, kot tudi posebne forume, ki so omejeni na člane ekipe.

Da bi bilo komuniciranje znotraj ekipe lažje, je mogoče poslati skupinska sporočila vsem članom ekipe.

Poleg tega lahko rezervirate konje ali oploditve za vso ekipo.

Ustanovitelj lahko dodeli vloge vsakemu članu ekipe, kot so pravica do upravljanja javne strani, pridobivanje novih članov ali moderiranje foruma ekipe.

Svojo ekipo lahko zapustite kadarkoli. Če ste ustanovitelj ekipe, lahko izmed članov ekipe, ki so VIP-igralci, določite novega ustanovitelja. Če ne določite ustanovitelja, bo novi ustanovitelj določen samodejno. Toda če v ekipi več ni VIP-igralcev, bo ekipa razpuščena.

Posojanje konjev

Svoje konje lahko posojate svojim ekipnim tovarišem. Tako vaša ekipa ne bo obtičala, če za nekaj časa odidete.

Posoja konja se opravi z njihove strani za konja, podobno kot prodaja konja.. Toda upoštevajte, da lahko posojate samo konje, ki imajo pripono ekipe, in da lahko naenkrat posodite samo 3 konjev.

Ko vam nekdo posodi konja, ta konj:

  • ostane v vaši kobilarni od 2 do 4 dni
  • ne more prejeti predmetov s črnega trga ali bonusov
  • ne more biti prodan ali poslan v Varni pristan
  • ne more biti registriran za veliko nagrado
Pripona ekipe

Uporabite lahko pripono, ki si jo delijo vsi člani ekipe za vse konje, ki pripadajo pasmi, pri kateri skupaj sodelujete. Samo čistokrvni konji lahko prejmejo pripono ekipe.

Ocena pripone

Pripone ekipe se pregledajo za oceno vsak prvi dan v mesecu, če:

  • je vsaj 20 konjev, ki nosijo to pripono, bilo rojenih prejšnji mesec
  • najboljši konj, ki nosi pripono, ima višji genetski potencial kot prejšnji najboljši konj iste pasme prvega dne prejšnjega meseca

Pripone ekipe, ki izpolnjujejo kriterije, se potem razvrstijo na podlagi najboljšega genetskega potenciala konjev, ki so se rodili s to pripono. Za vsako pasmo se podeljujejo zvezdice 3 najboljšim priponam:

  • najboljša pripona: 3 zvezdice
  • naslednja pripona: 2 zvezdici
  • tretja pripona: 1 zvezdica

Nato se podelijo nagrade vsakemu članu ekip, katerih pripone so bile nagrajene:

  • 3 zvezdice: Morfejev objem
  • 2 zvezdici: Kronosov časovni pospeševalnik
  • 1 zvezdica: Zevsova strela

Upoštevajte, da mesečno ne morete prejeti več kot 2 nagrade iz ocenjevanja, tudi če pripadate 3 ali več ekipam, ki so bile nagrajene.

Uvrstitev ekipe

Zahvaljujoč različnim lestvicam, lahko svojo ekipo primerjate z drugimi:

  • najboljši genetski potencial konjev, ki so se rodili s pripono ekipe
  • število konjev, rojenih s pripono ekipe ves mesec
  • število rozet, ki so jih ta mesec osvojili konji s pripono ekipe
  • število, kolikokrat ta mesec so konji s pripono ekipe bili uvrščeni med najboljših 1000 na tekmovanjih za veliko nagrado
  • Ugled ekipe, ki je rezultat 4 prejšnjih uvrstitev na lestvici kot tudi ocen pripone
Ekipe za samoroge

Svojo ekipo lahko omejite na gojenje samorogov.

Ekipe samorog uporabljajo svoj sistem lestvic.

Ocenjevanje pripon za samoroge deluje enako kot pri priponah za konje, toda pripone samorogov imajo lastne lestvice samo za samoroge.

6 / Uporabite Prostor za ustvarjanje

> 6.1 – Osnovna ideja

Črni biser

Prostor za ustvarjanje je prostor, kjer lahko predlagate ilustracije, ki naj se uporabijo na Howrse, in osvojite bone, če zmagajo na glasovanju.

Te ilustracije so lahko konjske dlake za Zlato jabolko ali pokrajine za Helijev žarek.

Prostor za ustvarjanje je za vse jezike (angleški, nemški, francoski ...). To pomeni, da če predlagate ilustracijo in ta zmaga na glasovanju, bo na voljo v vseh jezikih.

Kako deluje

Proces izbire poteka vsak mesec in sledi posebnemu postopku. Ta mesec:

  • Predlaganje ilustracij
    1. december ob 00:00 » 5. december ob 23:59
    Vsakdo lahko predlaga ilustracije z uporabo Črnega bisera

  • Glasovanje
    6. december ob 00:00 » 14. december ob 23:59
    Igralci vseh jezikov glasujejo za ilustracije, ko so te potrjene.

  • Izbor
    Izbrane so najbolj priljubljene ilustracije in razvrščene po kategorijah.

  • Objava
    26. december ob 07:00
    Izbrane ilustracije so objavljene na spletu v vsakem izmed jezikov strani.
Nagrade pass

Predlaganje ilustracij je lahko dokaj donosno! Na dan, ko je ilustracija objavljena, vsaka ilustracija avtorju prinese:

  • 10 000 ekvus
  • različno število bonov za različne vrste ilustracij:
    • zlato jabolko 40 bonov za dlako za Zlato jabolko brez omejitve števila uporab 20 bonov za dlako z omejenim številom uporab
    • helijev žarek 30 bonov za pokrajino za Helijev žarek;

Če vaša ilustracija ni bila izbrana, vam bodo po glasovanju povrnjeni boni, ki ste jih porabili, ko ste predlagali ilustracijo.

> 6.2 – Nalaganje umetniških del

zlato jabolko

Zmagovalne ilustracije bodo objavljene na spletu na Črnem trgu vsak mesec ob istem času (ta mesec: 26. december ob 07:00). Prav tako bo vsak mesec za omejen čas nekaj dlak za Zlato jabolko objavljenih na spletu. Ko poidejo, bodo umaknjene iz prodaje.

Pomnite, Prostor za ustvarjanje je za vse jezike, torej lahko ilustracije, ki zmagajo, prihajajo iz katerekoli države!

Ekipa si pridržuje pravico za izbris dlake iz igre, neglede na to, če je deaktivirana ali ne. Igralcem, ki so to dlako uporabili, bo povrnjen začetni znesek tega predmeta.

7 / Vedenje in pravila obnašanja

> 7.1 - Pravila

forumOd vseh igralcev se pričakuje, da:
  • se obnašajo vljudno in spoštljivo, ko so v odnosu z drugimi člani skupnosti Howrse - to vključuje igralce, moderatorje (katerih imena so zelene barve) in administratorje (katerih imena so v krepki modri barvi);
  • upoštevajo pravila obnašanja kjerkoli na strani. Ta pravila lahko najdete na svoji strani Moja karma;
  • sledite navodilom različnih igralnih skupnosti (forum, zasebna sporočila itd.)

> 7.2 - Karma in opozorila

Karma pokaže, kakšen je vaš ugled v igri. Ob registraciji prejmete 10 točk karme. Če prekršite ta pravila, izgubite točke karme. Izguba točk karme lahko pomeni izgubo dostopa do določenih funkcije igre, kot so forum in prodaje.

Vabimo vas, da si na svoji strani Moja karma preberete, s katerimi dejanji lahko izgubite karmo.

Če prekršite manj pomembno pravilo, prejmete opozorilo. Če se težava ponovi, izgubite karmo.

> 7.3 - Osebje

ow

Samo administratorji (katerih imena so v krepki modri barvi) in moderatorji (katerih imena so v zeleni barvi) lahko ustvarijo pravila in uporabijo sankcije v igri. Pozivamo vas, da poslušate njihove nasvete in sledite njihovim navodilom.

Administratorji so Owlientovi zaposleni, ki skrbijo za splošno delovanje strani. Moderatorji so izbrani izmed igralcev. Tukaj so, da vam pomagajo, ko to potrebujete, in da zagotovijo, da se upoštevajo pravila.

... ali pa si preberite odgovore na pogosto zastavljena vprašanja

Kaj moram narediti, da zamenjam ime svojega konja?

Če želite spremeniti ime vašega konja, pojdite na njegovo stran. Na desni strani pri imenu konja je ikonica "+". Kliknite nanjo in izberite "Uredi profil".

Če niste prvotni rejec, konju ali poniju ne morete spremeniti dodatka k imenu.

Premik navzgor

Kako lahko dobim pripis k imenu?

Za rezervacijo pripisa k imenu morate imeti vsaj 30 dni izkušenosti.

Ko izpolnjujete kriterija, lahko registrirate svoj pripis preko povezave na strani "Moja pisarna".

Premik navzgor

Kako lahko ustvarim kmetijo za rejo?

Potrebujete 60 dni izkušenosti, da ustvarite kmetijo za rejo. Ko jih imate, pojdite na svojih konjev in uporabite povezavo "Ustvari kmetijo za rejo", da registrirate svojo.

Ko je vaša kmetija ustvarjena, je vaša odgovornost, da postavite konje in ponije vanjo z uporabo ikone "+" na vsakem izmed njihovih profilov. Ta ikona se nahaja na desni strani njihovih imen.

Premik navzgor

Kje lahko najdem klin za kopita, sod masti in glavnik?

Te predmete in še več lahko pridobite, ko dokončate naloge s svojim konjem, toda ni vedno tako, potrebno je tudi nekaj sreče.

Premik navzgor

Moj konj ima manj kot 5% energije. Prejemam obvestila, da lahko umre. Kaj lahko naredim?

Da obnovite konjevo energijo, če ni prepozno (nobeno dejanje ni na voljo po polnoči), mu lahko daste krmno mešanico, korenje ali ga pobožate. Če je prepozno, lahko še vedno uporabite črno orhidejo, ki jo lahko kupite na črnem trgu.

Premik navzgor

Sporočilo pravi, da si moj konj ni opomogel, ker ni počival 10 ur. Kaj to pomeni?

Vaš konj se zbudi ob 8.00. Najpozneje do 22.00 (zgodovinski čas) ga morate dati spat, tako da si lahko primerno opomore.

Premik navzgor

Moj konj ne spi. Dal-a sem ga spati, toda nič se ne dogaja.

Da bi lahko vaš konj spal in nadaljeval naslednji dan, ga morate dati spat (za to mora biti nastanjen v konjeniškem centru).

Po tem lahko uporabite točko za staranje ali počakate, da se začne dejanski dan, da lahko nadaljujete. V zgodovini ne bo prikazano sporočilo kdaj ste poslali konja spat, bo pa zato prikazano v zgornjem levem kotu na konjevi strani.

Premik navzgor

Če križam konje s posebnimi bonusi (Meduzina kri, zlato jabolko, kamen modrosti itd.), ali jih bo žrebe podedovalo?

Ne, žrebeta bodo "običajni" konji, ne pegazi. Ne bodo imeli posebne dlake in ne bodo podedovali nesmrtnosti.

Premik navzgor

Moj konj ima zapolnjene vse zvezdice v okencu "Trening", ne pa tudi v okencu "Sposobnosti". Zakaj?

Niso vsi konji enaki. Ne morejo doseči stopnje sposobnosti 100% v vsaki disciplini. Njihove zmogljivosti so omejene. Razlikujejo se glede na pasmo in poreklo, zlasti pri križanih pasmah. Ko zaključite s treningom, lahko konj še vedno pridobiva točke sposobnosti z jahanjem in tekmovanji, toda omejeno število. Konjev potencial ni neomejen.

Premik navzgor

Sposobnosti mojega konja so se v primerjavi z včeraj zmanjšale. Zakaj?

Ko konj doseže 25 let, se njegove sposobnosti postopoma zmanjšajo; to se ne zgodi samo v primeru, da konj pred svojim 25. rojstnim dnevom prejme kamen modrosti. Če konj prejme kamen modrosti po svojem 25. rojstnem dnevu, neha izgubljati sposobnosti, toda že izgubljene se ne povrnejo. Za več podrobnosti preberite razdelek staranje v učnem prikazu za rejce.

Premik navzgor

Ko s svojim konjem tekmujem ali ga peljem jahat, je prirastek njegovih sposobnosti 0%. Zakaj?

Spretnosti, ki jih lahko konj pridobi z jahanjem in tekmovanji, so omejene. Odvisne so od njegove pasme in zmogljivosti. Na neki točki se konj ne more več izboljšati.

Premik navzgor

Moji konji več ne osvajajo ekvusov v tekmovanjih, na katerih sodelujejo. Zakaj?

Če svoje konje zbudite več kot 1000-krat v enem dnevu, do konca dneva več ne morete osvojiti točk staranja za konje ali ekvusov na tekmovanjih.

Ta omejitev se ne nanaša na konje z Morfejevim objemom.

Premik navzgor

Za konja sem dal ponudbo na dražbi, toda zdaj ga več nočem. Ali lahko umaknem svojo ponudbo?

Ne, ko enkrat daste ponudbo, je ne morete preklicati. Počakati morate, da drug igralec ponudi več.

Premik navzgor

Nimam dostopa do zasebnih prodaj, vendar želim svojega konja prodati prijatelju. Ali lahko to naredim?

Ne, rezervirane dražbe so prepovedane in lahko vodijo do izgube 1 točke karme. Malo boste morali počakati preden boste lahko prodali konja specifičnemu igralcu.

Premik navzgor

Kako lahko dobim samoroga?

Samoroga lahko dobite na dva načina. Lahko ga kupite (oglejte si razdelek priročnika o izmenjavi konjev) ali vzgojite. Vzgoja samorogov je nekoliko posebna, zato si za več informacij oglejte razdelek o razmnoževanju v rejčevem priročniku.

Premik navzgor

Moj edini konj je umrl. Kaj lahko naredim?

Na dražbah lahko kupite novo.

Sicer lahko ponastavite svoj račun. To lahko storite prek povezave na dnu strani »Račun«.

Ko ponastavite svojo igro, začnete popolnoma od začetka z novim konjem. Če ponastavite svojo igro, boste izgubili svoje konje, svojo izkušenost in vaša rezerva bo na začetni vrednosti (2000 ekvus).

Igro lahko ponastavite le vsakih 5 dni.

Premik navzgor

Naša stran uporablja različne piškotke, da vam ponudi posebej vam prilagojeno izkušnjo. Da izboljšamo naše storitve, si zapomnimo ter shranimo informacije o tem, kako stran uporabljate. The informacije uporablja le Owlient in naši zaupanja vredni poslovni partnerji. Vaše nastavitve glede piškotkov lahko spremenite kdajkoli, vendar deli naše strani brez njih ne bodo delovali pravilno.
Naš pravilnik o varovanju zasebnih podatkov lahko najdete tukaj